За результатами освітньої програми вихованці мають такі досягнення ( табл. 1,2,3,4)
Перші молодші групи ( 2-3р.ж.) А,Б
Високий | Достатній | Середній | Низький |
34,8% | 65,2% | 0% | 0 % |
24% | 64 % | 12 % | 0 % |
Високий | Достатній | Середній | Низький |
0 | 54 % | 46 % | 0 |
0 | 23% | 71% | 6% |
10% | 35 % | 45 % | 10% |
0 | 10,5% | 79% | 10,5% |
Високий | Достатній | Середній | Низький |
22% | 52% | 26 % | 0% |
16% | 42 % | 42% | 0 |
14,3% | 52,4 % | 33,3 % | 0 |
Високий | Достатній | Середній | Низький |
12% | 84% | 4% | 0% |
8,7% | 61% | 30,3 % | 0 % |
28,6% | 28,6% | 42,8% | 0 % |
За результатами обстежень відповідно до програмових вимог було виявлено, що діти груп першого молодшого віку (3 – року життя) , другого молодшого дошкільного віку, (3-4 року життя ), середнього віку (4-5 року життя) та старшого дошкільного віку ( 5- 6 року життя) мають такі досягнення (табл. 1, 2, 3,4):
Таблиця 1
рівні засвоєння знань | перші молодші групи (2-3 р.ж.) А, Б |
високий | 7,5% |
достатній | 40,5% |
середній | 52% |
низький | 0 |
Таблиця 2
рівні засвоєння знань | другі молодші групи (3-4 р.ж.) С,Д,Е, Ж |
високий | 0% |
достатній | 23% |
середній | 61,8% |
низький | 15,2% |
Таблиця 3
рівні засвоєння знань | середні групи (4-5 р.ж.) К,Л,М |
високий | 4% |
достатній | 41,7% |
середній | 51,6% |
низький | 2,7% |
Таблиця 4
рівні засвоєння знань | старші групи (5-6 (7) р.ж.) О,П,Р. |
високий | 12,7% |
достатній | 42,3% |
середній | 43,5% |
низький | 1,5% |
За результатами обстежень відповідно до програмових вимог було виявлено, що діти груп першого молодшого віку (3 – року життя) , другого молодшого дошкільного віку, (3-4 року життя ), середнього віку (4-5 року життя) та старшого дошкільного віку ( 5- 6 року життя) мають такі досягнення (табл. 1, 2, 3,4):
Рівні засвоєння знань | Перші молодші групи( групи А, Б) | |
Високий | 11,5% | |
Достатній | 76,5% | |
Середній | 12% | |
Низький | - |
Таблиця 1
Рівні засвоєння знань | Другі молодші групи ( групи С, Д, Е) | |
Високий | 4,1% | |
Достатній | 32,5% | |
Середній | 57% | |
Низький | 6,4% |
Таблиця 2
Рівні засвоєння знань | Середні групи ( групи К, Л, М) | |
Високий | 8,6% | |
Достатній | 85,9% | |
Середній | 5,5% | |
Низький | - |
Таблиця 3
Рівні засвоєння знань | Старші групи ( групи О, П, Р, С) | |
Високий | 40,4% | |
Достатній | 34,8% | |
Середній | 24,8% | |
Низький | 0% |
Таблиця 4
Наведені дані свідчать про те, що протягом року загальний рівень компетентності дітей постійно зростає та на кінець року спостерігаються найбільш високі результати, що відображаються у значному збільшенні кількості дітей, які мають рівень знань на високому та достатньому рівні.
Проаналізувавши рівень засвоєння програмових завдань дітьми старшого дошкільного віку, слід урізноманітнити напрями і методи формування компетентності старших дошкільників до навчання в школі: ретельно стежити за розвитком та тренуванням дрібної моторики рук, уваги.
У подальшій роботі педагогам в 2020 – 2021 н.р активізувати технології мовленнєвого розвитку та процесів мислення, вдосконалити роботу з фізичного виховання, розвитку соціальної компетентності; приділяти особливу увагу щодо створення розвивального простору та його впливу на розвиток дітей; продовжувати створювати сприятливі умови для формування показників розвитку компетентності особистості, а саме: фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної, пізнавальної, мовленнєвої, художньо-естетичної, творчої активності в усіх сферах життєдіяльності.
Досягнення знань дітей за 2018-2019 н.р.
Рівні засвоєння матеріалу | Логіко-математичний напрямок | Грамота | ||||
Гр.№6 | Гр.№ 7 | Гр.№ 10 | Гр.№6 | Гр.№ 7 | Гр.№10 | |
Високий | 8д. 38,1% | 9д. 39,1% | 14д. 63,6% | 9д. 47,4% | 12д. 57,1% | 15д. 71,4% |
Достатній | 9д. 42,9% | 6д. 26% | 5д. 22,7% | 8д. 42,1% | 6д. 28,5% | 4д. 19% |
Середній | 2д. 9,5% | 6д. 26% | 3д. 13,7% | 2д. 10,5% | 3д. 14,2% | 2д. 9,6% |
Низький | 2д. 9,5% | 2д. 8,6% | - | - | - |
Рівні засвоєння знань | Перші молодші групи( групи № 1, № 2) | |
Високий | 18,5% | |
Достатній | 55,5% | |
Середній | 26% | |
Низький | - |
Рівні засвоєння знань | Другі молодші групи ( групи № 4, № 8, № 9) | |
Високий | 1,7% | |
Достатній | 63% | |
Середній | 35,3% | |
Низький | 0 |
Рівні засвоєння знань | Середні групи ( групи № 3, № 5, № 11, № 12, різновікова) | |
Високий | 7,3% | |
Достатній | 58,3% | |
Середній | 34,4% | |
Низький | - |